Плетени играчки за елха | Ivka
Добре дошли в блога ми, тук публикувам неща, с които се забавлявам през свободното си време

четвъртък, 28 ноември 2013 г.

Плетени играчки за елха


Продължавам с плетените играчки, в интерес на истината ми хрумна една идея - да подарявам на приятели плетени играчки за елха за Коледа, с дъщеря ми мислим да направим и коледни бисквити, ще станат страхотни подаръци.....в къщи все повече замирисва на Коледа, мадарини, канела....свещи......и прежда навсякъде :)







3 коментара:

Под Гъбката каза...

Прекрасна идея! Ще направите празника специален и за вас и за хората, които ще получат тези ръчни и уникални подаръци.
Аз имам един въпрос.Планираш ли да плетеш снежинки? Имам голямо желание да си изплета на една кука, но не можах да намеря нищо в нета, което аз като начинаещ плетач да разбера :)

Под Гъбката каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Unknown каза...

Имам намерение, ще се опитам да направя в такъв случай и клип :), стига Марти (малкият ми син), да не реши да участва в плетенето :)))